پیام مدیر عامل بانک تجارت به مشتریان و سهامداران
تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

در این پیام آمده است:

 

همراهان گرامی

 

مشتریان و سهامداران ارجمند بانک تجارت

 

درود

 

دیگر بار در آستانه بیست و نهم آذر، سالروز تاسیس بانک بزرگ تجارت، قرار گرفته‌ ایم. هرگز از یاد نبرده و نمی ‌بریم که ریشه و پیکره این سرو تنومند و افراشته را مشتریان وفادار و بزرگوار بانک استوار ساخته ‌اند.

 

آنچه در تمام این سال ‌ها بر انجام آن پای فشردیم صیانت از منافع شما همراهان عزیز و صمیمی بوده است، در تمام 34 سال گذشته کوشیدیم تا در مسیر دستیابی به آرمان مشترکمان، توسعه و پیشرفت سرزمین مادری و ساختن فردای فرزندان ایران، صادقانه و موثر گام برداریم. خانواده بزرگ بانک تجارت طی سه دهه گذشته، به لطف اعتماد و همگامی شما، نقشی تعیین کننده در به ثمر رساندن بزرگترین طرح‌های زیربنایی عمرانی و تولیدی در اقتصاد کشور داشته و یکی از بزرگترین حامیان کارآفرینان ایرانی بوده است.

 

در کنار کسب مهمترین جوایز بین‌ المللی صنعت بانکداری، آنچه کارکنان این بانک را به کارنامه سی و چهار سال گذشته‌شان مفتخر ساخته، بهره‌مندی از اطمینان، دوستی و همراهی شما بوده است. طی دوسال گذشته که بانک تجارت به واسطه تحریم‌های ناعادلانه و غیرمنصفانه بیگانگان روزهای دشواری را پشت سر می‌گذاشت همراهی بردبارانه شما مهمترین یاور ما برای پشت سر گذاشتن ناملایمات و رسیدن به سپیده روشن موفقیت و تعالی بود.

 

امروز خوشبختانه شاهد آن هستیم که بانک تجارت، جایگاهی ممتاز در بازار سرمایه کشور یافته و صفحات روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری کشور مزین به اخبار توفیقات بانک تجارت در جلب اعتماد فعالان بازار و سهامداران ارجمند بانک است. البته سنگینی برخی مشکلات و محدودیت‌ها همچنان بر شانه ‌هایمان سنگینی می‌ کند، اما انگیزه و شوق‌ مان برای ساختن فردا بسیار نیرومندتر از آن است که محصور و مقهور تنگناها و دشواری‌ های امروز شویم.

 

اینک در آستانه فصلی جدید از زندگی جمعی ایرانیان، فصلی که تدبیر و امید نام گرفته، بار دیگر می‌خواهیم میثاق دیرپایمان با شما را استوار سازیم، با تمام توان بکوشیم تا آنچه شما از یک بانک روزآمد و کارآمد می‌خواهید را جامه عمل پوشانیم، جایگاه بالنده و تاثیرگذار خود در اقتصاد ملی و بانکداری ایرانی را تثبیت کنیم و با به کار بستن ایده‌های نو و ابزارهای نوین بانک فردا را بهترین بانک ایران سازیم، با کمک خداوند مهربان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 263
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 265
بازدید ماه : 816
بازدید کل : 11702
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1